Hallo!

Het eerste van VVV in de UBT bestaande uit Evert Izeboud, Rob Rameswar, Ymke en Geurt Thoma,s meende in de laatste wedstrijd van de competitie aan 5-5 genoeg te hebben voor het kampioenschap. Met een minimale voorsprong van 1 punt werd afgelopen donderdag aangetreden tegen het sterke TVZ in Den Haag.

De wedstrijd startte dramatisch. Een 2-0 achterstand en even later een 4-2 achterstand. VVV kwam echter sterk terug door maar liefst vier partijen op rij te winnen en zo een 4-6 overwinning te pakken. De laatste partij eindigde boven de 20 in de 'derde' in het voordeel van Rob Rameswar. Hoe belangrijk dit was bleek later, toen bekend werd dat de nr. drie in de competitie - WDK - met 8-2 had gewonnen en net één punt te kort kwam om het kampioenschap voor deze vereniging veilig te stellen.

Het kampioenschap werd in de late avond met gepaste inzet gevierd.

Op 10 april speelt het eerste van VVV de bekerfinale bij Salamanders in Wateringen.

De UBT is eerder klaar dan de NTTB, maar voor de UBT worden nog de bekerfinales en de zeskampen (de beste zes per competitieklasse) gespeeld.

Ymke Thomas