Hallo,

Afgelopen vrijdag was Avanti in de hoofdklasse op bezoek bij VVV 2. We konden zonder meer een spannende wedstrijd verwachten, want Avanti stond twee punten achter op VVV, dat op kop ging.  Het publiek (ook op vrijdag zien we steeds meer kijkers, leve de glaswand) werd niet teleurgesteld, want het zeer jonge Avanti wilde de routiniers Rob en Rick natuurlijk proberen te verrassen en vocht voor wat het waard was. De wedstrijd begon best somber, want Steven Pouw van Avanti wist Rick in een erg spannende partij te verslaan en direct daarop verslikte Tim zich in verdediger (altijd lastig) Stephan Sparreboom. En na de winst van Rob (zo vast als een huis, maar hij had wel zijn handen vol) ging ook de dubbel verloren. 1-3 achter!

Daarna was VVV echter op temperatuur en keerde het tij. Tim moest helaas nog een partij inleveren, maar won netjes zijn derde. Rick en Rob lieten geen steek meer vallen en zo kwam VVV 2 tegen de sterke tegenstander op 6-4. Daarmee vergroot het team de afstand met de naaste concurrent tot 4 punten.

Een puike prestatie en er zit nog voldoende potentieel in dit team. Tim zal met meer speelervaring en training beslist nog sterker worden en Rick heeft al voldoende derde-divisie-ervaring. Van Rob is het nog niet geheel zeker wat hij volgend seizoen gaat doen, maar het zou wel erg mooi zijn als hij, al was het maar als invaller, beschikbaar bleef.

Goed werk!

Remco