hallo allemaal,

Komende zaterdag, 12 april om 15:30 uur, spelen heren 1 en dames 1 thuis. Heren 1 staat met twee punten verschil aan kop en maakt kans kampioen te worden en te promoveren naar de eerste divisie. Dat zou voor het eerst in het bestaan van VVV zijn!  De kans dat de beslissing in deze laatste thuiswedstrijd valt is klein, maar een grote overwinning kan wel de kans sterk vergroten, want in deze poule liggend e teams dicht bij elkaar.

Mis de kans niet om het team naar een klaterende overwinning te klappen, zwaaien en schreeuwen. Spandoeken mogen gewoon en hoewel ons sportieve publiek ook klapt voor mooie ballen van de tegenstanders, is er niets tegen om met veel kabaal en enthousiasme team 1 te steunen.

Als je komt, heb je meteen de gelegenheid het nieuwe plafond in De Batstee te bewonderen, want dat gaat er over 5 1/2 uur in :-).  Het staat nog te bezien of alle verlichting zaterdag al geplaatst is, maar met de elektra hebben we grote vorderingen gemaakt.Verdere redenen om te komen zijn toch wel bekend? Ik hamer ze er toch nog maar eens in:

1. de uitstekende zaterdagsfeer
  2. de heerlijke menu's; er is een dubbel rantsoen sate, want dat ging vorige keer heel hard :-)
  3. gezellig babbelen met je clubgenoten
  4. en relaxt een drankje pakken voor een prijs waar het gemiddelde cafe jaloers op is.
Zaterdag dus. Kijken of we dit keer de vijftig bezoekers gaan halen!

Remco.