Hieronder een bericht van de WUTTO --> Tafeltennis met batjes zonder rubber. WUTTO staat voor World United TableTennis Organisation.

Beste tafeltennis- en pingpongvrienden,

Op zondag 8 december beleeft Zoetermeer de primeur van een WUTTO-toernooi. Van 12 uur (zaal open 11.00 uur) tot uiterlijk 18.00 uur vindt het evenement plaats in het bijzonder gezellige clublokaal Taverzône, Dorpsstraat 33a in Zoetermeer. Zoals jullie weten is dit de vereniging waar ook de Nederlandse clubkampioen vandaan komt, Enjoy & Deploy Taverzo.

Wij van de WUTTO vinden het ontzettend leuk dat de 'meester van het moderne tafeltennis' in ons land ook een tafeltennistoernooi willen organiseren dat zo ongeveer terug gaat naar de basis van onze prachtige sport. Wij kunnen de WUTTO Taverzo Open dus van harte aanbevelen! En, goed nieuws: er is nog wat ruimte in het speelschema, dus snel inschrijven!!

Voor meer informatie/inschrijven kun je contact opnemen met Wianka Overbeeke, tel. 06-13791338. E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Zie ook HIER voor nadere informatie (PDF alert).

Met sportieve groet,
Namens de WUTTO,

Ted van der Meer, voorzitter

WUTTO KALENDER DE KOMENDE TIJD