Voor het geval je vorig bericht niet gelezen had:  Kom morgen allemaal bij VVV kijken vanaf 15:30. Er is ZOVEEL te zien!  Houd je vast:

1. Een deel van het nieuwe plafond zit er in. Ook is de TL-verlichting gemonteerd en aanhesloten. Deze dient vooral voor schoonmaakwerkzaamheden, want er zijn ook spots besteld voor sfeerlicht. Dus geen zorgen: het koude witte licht dat je nu ziet is NIET het licht dat je in de toekomst zult zien branden als er iets te beleven is bij VVV.
  2. Dames 1 speelt om 15:30 tegen Groesbeek, dat 11 punten hoger staat. Uit had VVV met 4-6 gewonnen, dus een spannende verrassing is zeker mogelijk.
  3. Heren 1 speelt ook om 15:30 tegen ENTAC. Uit had VVV met 7-3 verloren, maar dit was met afstand de slechtste wedstrijd van ons team. Dat moet zeker beter kunnen. Kom aanmoedigen, want VVV staat eerste met een afstand van slechts 2 punten. Elk motiverend applaus kan helpen :-)
  4. Je treft bij VVV je VVV-vrienden. In Monster waren er al 22 supporters van VVV en een week eerder bij VVV, telden we al meer dat 40 supporters tegelijkertijd en over de hele middag/avond ca 75!. Dat doet geen enkele tweede-divisieclub ons na. Tel daarbij de niet aflatende inzet van onze keukenmensen met heerlijke gerechten, het relaxt kijken vanuit De Batstee door de reusachtige ruiten en je snapt dat je je middag niet beter kunt besteden.
  5. Trouwens: Jeugd 1 speelt om 11:30 bij Pecos. Dat is dichtbij (in Oegstgeest). Het team kan daar kampioen worden. Dus *als* je zin hebt...

Tot morgen! Remco