Finales  UBT Bekerwedstrijden

In de avond van 10 april was het zover:  in de grote zaal van Salamanders in het Westlandse Wateringen werden in alle  vijf  UBT klassen, te weten de ere-,  de overgangs-,  en de eerste, tweede en derde klasse de bekerfinales gespeeld. De bekerwedstrijden starten elk jaar vlak na de zomervakantie en worden in de "vrije weken" gespeeld.

VVV 1 speelde hier de finalewedstrijd voor de eerste klasse tegen WDK 1 uit Den Haag en werd vertegenwoordigd door Geurt, Rob en Evert. Ymke, de team coordinator van VVV 1, was deze avond vrij door haar betrokkenheid bij de organisatie.  Na een spannende serie van wedstrijden won uiteindelijk het sterke WDK 1 maar net met 5-4 van VVV 1.

Het werd heel laat, met wedstrijden tot na middernacht. En dat ondanks het feit dat er in het bekertoernooi geen dubbels worden gespeeld.  Bij de finale wedstrijden waren veel supporters aanwezig tot aan de sfeervolle prijsuitreiking, waarbij alle finalisten een bekers als aandenken ontvingen.

Ymke Thomas, Evert Izeboud