Hallo!

Leden gezocht voor de nieuwe website commissie!!!

Wil jij deel uitmaken van onze spiksplinternieuwe website commissie van VVV? Die de nieuwe website voor de vereniging, met moderne hulpmiddelen en interactieve (multi)media, in de lucht zal brengen en in de toekomst zal voorzien van gewenste functies en uitbreiding? En daarmee in de geschiedschrijving van VVV zal belanden ;-) De nieuwe site is al een end, maar alle hulp en meedenken over laatste stappen naar ingebruikname zijn welkom. En als we eenmaal ‘live’ zijn hebben we nu eenmaal een paar mensen nodig die ervoor zorgen dat het allemaal netjes blijft werken en kunnen ondersteunen waar dat nodig is.

Jij:

- jong of oud,

- hebt misschien al eerder websites of andere software gebouwd, maar da’s geen ‘must’,

- met goed probleemoplossend vermogen en een gezonde dosis (boeren)verstand

- enige affiniteit of passie voor maken van (ICT-)oplossingen

- eager en niet bang om de werking van een nieuw softwaretool te doorgronden

- bent aardig thuis in social media

- goed in staat vanuit gebruikersperspectief een optimale beleving te creëren

- toevallig bekend met Joomla, of anders zin je erin te verdiepen

Wat we bieden:

- een kans om je bijdrage te leveren aan een nieuwe website voor VVV waar we trots op kunnen  zijn

- een leerzame ervaring om samen te werken aan een stukje moderne techniek (staat ook nooit verkeerd op je CV)

Is je interesse gewekt, heb je zin en denk je wat tijd te kunnen vrij maken, of wil je meer weten, laat gauw van je horen.

Vr groet,