Hallo allemaal,

Morgen is er van alles te doen bji VVV. Om 11 uur begint natuurlijk ons jeugdclubkampioenschap 2014. Kom lekker kijken, want er zijn veel deelnemers en het wordt beslist een leuke dag.

Om ca 17 uur is er prijsuitreiking en er wordt uitgebreid gegeten van allemaal mooie schotels die de ouders nu, midden in de nacht, waarschijnlijk al aan het voorbereiden zijn.

Om 17.15 ongeveer komen de vertrekkende Rensen en de nieuwe wethouder Rozenberg op bezoek om onze nieuwe glaswand te openen. Een goede gelegenheid om een babeltje te maken met deze heren, want in Leischendam-Voorburg is het bestuur nog gewoon benaderbaar.

Maar dat is nog niet alles.

's-Avonds speelt Nederland (voetbal natuurlijk). Je *kunt* natuurlijk thuis op de bank gaan zitten hangen, maar je kunt ook bij VVV gaan kijken in het vernieuwde clubhuis, met de wedstijd op het reusachtige scherm en sinds vanavond ook met geluid over de geluidsinstallatie. Drankje erbij, leuke mensen. Kortom: een avondje uit bij je eigen club.

Groetjes en tot morgen, Remco