Hallo,

Gisteren een geweldige dag gehad bij VVV. De glaswand is officieel in gebruik genomen door vertrekkend wethouder Gregor Rensen en nieuwe wethouder -zijn eerste optreden- Frank Rozenberg en we hadden een zeer geslaagd clubkampioenschap jeugd.  En alsof dat niet genoeg was, keken er nog een stuk of 30 mensen samen op het grote scherm (bijna 3.5 meter diagonaal!) naar Nederland - Equador. En dat was nog maar een oefenwedstrijd. Dat belooft wat voor het WK :-)

De officiële ingebruikname van de glaswand was een feestelijk moment, na een lange periode van wachten, plannenmakerij, een vreselijk stoffige verbouwing, revisie en uitbreiding van de elektrische bedrading en het aanbrengen van de verlichting. We hebben nu werkverlichting (TL) en aparte verlichting voor een meer sfeervolle ambiance.  Het is natuurlijk prachtig dat we de realisatie van de wand nog net konden vieren met vertrekkend wethouder Rensen en nog wel tegelijkertijd met nieuwe wethouder Rozenberg!

Het kampioenschap was dit jaar echt de moeite waard. het viel me vooral op dat het niveau zo enorm verbeterd is. Zelfs spelers die pas een goed jaar spelen, kunnen al mooie technische slagen uitvoeren.  In de A-klasse verwacht je dat natuurlijk.  Daar was de finale heel spannend en van een mooi niveau. Vooraf had ik verwacht dat Wessel het niet al te moeilijk zou krijgen, maar wat speelde Mark een prima partij zeg!  Pas in de vijfde game viel de beslissing in Wessels voordeel.

Trouwens, ook op de tafels van de andere poules zag je mooi tafeltennis. We hadden aardig wat publiek, maar de vaders en moeders die er NIET waren, moeten volgend jaar maar eens komen kijken wat de jeugd allemaal klaarspeelt.  Zelfs spelers die maar net boven de tafel uitkomen, laten al prachtig spel zien.

Mark stuurde mij de uitslagen zojuist door:

Via de links hieronder kun je de foto's bekijken en een leuk overzichtsfilmpje van Jan Weimar.

Maar, voor je gaat kijken: denk even aan al het werk dat de vrijwilligers weer hebben verzet: organisators, barmensen, de vaders en moeders die het eten hebben gemaakt en De Batstee versierd, film- en fotomensen, de wethouders die op hun vrije dag kwamen opdagen...  Dankjewel allemaal!

Foto's HIER en HIER.

Filmpje (dank aan Jan) van de clubkampioenschappen HIER:

En van de opening van onze wand HIER:

Veel kijkplezier,  Remco