Hallo allemaal,

Slechs weinigen weten dat VVV al jaren op Facebook te vinden is. Het was dan ook niet zo'n enorm levendige pagina, want je zag alleen de nieuwsberichten van de website verschijnen. Laten we die FB pagina eens wat levendiger maken. Meld je erbij aan en post zelf ook eens wat. Een voorbeeld: afgelopen dagen heb ik wat verslagen van het jeugdkamp op de site onder nieuws geplaatst.

Niets houdt je echte tegen om dat ZELF op de Facebook pagina te doen.

Let wel op, dat je voorzichting bent met persoonlijke gegevens, dus geen telefoonnummers (tenzij het infonummer van VVV of in bijzondere, goed doordachte gevallen). geen achtenamen van leden (hoogstens bestuursleden, want die staan toch al openbaar op de site), enz.

Gewoon even nadenken en je gezonde verstand gebruiken is al prima.

Let ook op WAT je post. Datgene wat op die pagina komt, wordt door de lezers gekoppeld aan VVV, dus houd het netjes, sportief en positief, Dat wil niet zeggen dat je bij gelegenheid niet kritisch kunt zijn, maar je kunt ook constructief kritisch zijn,

Laten we maar eens kijken wat het wordt :-)

HIER moet je zijn!

Remco