Hallo!

Afgelopen weekend trokken de VVV-ers er weer op uit, om VVV te presenteren op het cultureel festival.  Het begon eng, want om 9 uur regende het pijpenstelen en om 10 uur, de aanvangstijd, was het niet droog. Maar, de weergoden waren het festival gunstig gezind want uiteindeljik werd het een mooie dag met zon.

Mark, Jaap en Nicole hadden de activiteiten gecoordineerd, maar we konden weer op veel VVV-ers rekenen om de kraam te bemensen. Zo was Raoul beschikbaar voor het vervoer (scheelt weer een bestelwagen huren...) en hadden we voldoende vrijwilligers om geïnteresseerden te woord te staan en folders te geven.  Naast de al genoemde leden, waren van de partij: Ymke, Ties, Tim Bosman, Femke, Max, Job, Rick Bakker, Nina, Harry, Shahab en Bart. Verder kwamen onder andere Sabine, kevin, Han en Nico langs en nog twee andere leden (wie oh wie :-)).  Remco verzorgde de foto's en het verslagje.

Jaap is wereldberoemd geworden in Voorburg, want als woordvoerder gaf hij een interview aan de lokale radio. Altijd goed!

Het mooie geel van VVV werkte weer prima en we stonden duidelijk in beeld. Kinderen konden tegen de robot spelen of een potje iPong en voor de liefhebbers hadden we kleurplaten.  Het kan niet anders of dit evenement brengt de vereniging weer positief onder de aandacht.

Ik wil alle vrijwilligers weer hartelijk danken voor alle hulp. Dit soort evenementen is alleen doenlijk als vele mensen willen bijdragen. Het is mooi om te zien dat dat VVV altijd prima lukt.

Remco