Hallo VVV-jeugdleden!

We willen binnenkort organiseren: de VVVLeukeLoomMiddag.  Kimberly en Stefan helpen ons dit middagje loomen te organiseren. We willen graag wel weten of je meedoet! Laat dat even weten aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of op de facebook van VVV  (zoek naar tafeltennisvereniging VVV).  De datum is zondag 5 oktober, tijd 2 uur 's-middags.  Lees ook onderaan dit bericht!

Hoe willen we het doen?  We gaan wat voorbeelden laten zien van leuke figuurtjes, of als je ergens hulp voor nodig hebt, kun je dat vragen. En je kunt kijken wat de anderen voor leuke dingen maken. Het is de bedoeling dat iedereen zijn eigen spulletjes meemt, maar Kimberly en Stefan verkopen ook Loom-elastiekjes tegen zeer lage prijzen.

Wat nu, als je nog geen loom-bord en haaknaald hebt?  Geen nood, Kimberly en Stefan hebben setjes samengesteld om voor niet teveel geld te beginnen.

Prijzen van de dingen die je kunt kopen:

• beginset: prima metalen haaknaald en stevig verstelbaar loombord: €  7,50
  • zakjes met 600 goede kwaliteit elastiekjes in diverse kleuren: € 1,00 per zakje
  • kraaltjes en slotjes: ter plaatse kijken we even.

VERGEET je NIET op te geven uiterlijk 20 september. Als je een BEGINSET wilt, moet je die bij het opgeven meteen meebestellen, anders zijn ze niet tijdig geleverd!  Opgeven op VVV facebook ("tafeltennisvereniging VVV) of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..  Let op: je mag een vriend(innet)je meenemen.