Hallo allemaail,

We hebben er een enerverend verenigingsjaar op zitten, dus: de Algemene Ledenvergadering komt eraan. Het was bepaald een succesvol jaar, want we hebben eigenljik op alle punten vooruitgang geboekt. Zelfs het aantal seniorleden is iets gestegen!  De jeugd ging al goed, maar ook bij de senioren zie je een kentering. Recent hebben we een aantal erg leuke spelers kunnen verwelkomen, vaak van prima speelniveau en gelukkig ook leuke mensen :-).   VVV wordt blijkbaar aantrekkelijker voor tafeltennissers!

Nu willen we nog heel veel gaan doen met VVV, dus dit is dé kans om op de vergadering je mening te geven en ideeën te spuien. Denk eraan: de Algemene LedenVergadering is het hoogste orgaan binnen de club, dus een ALV-besluit is belangrijker dan een bestuursbesluit. Dus niet komen is een gemiste kans.  Als je niet in het publiek wilt optreden: stel je vraag via een mailtje aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. (ik ben niet zeker of voorzitter het doet, commercie wel :-)).

Wat? Algemene LedenVergadering VVV
Wanneer? Woensdag 24 september, 20:00 uur.
Waar? De Batstee, natuurlijk, ons eigen clubhuis. Van ruysdaellaan 95, Leidschendam.
De stukken?  HIER

Dus: geen smoesjes, maar KOMEN!

Groet en tot dan, namens het bestuur,

Remco