Hallo allemaal,

Jullie lezen natuurljik onze facebook regelmatig en zien daar de successen van vele (jeugd)teams voorbij komen. Dat is natuurlijk te danken aan de sterk verbeterde trainingsopzet van de laatste jaren.  Als gevolg daarvan neemt het aantal jeugdleden toe.

En dus... hebben we meer mensen nodig die helpen bij de trainingen. VVV wil daar ook in investeren. Maar nu komt er een geweldige kans voorbij. Er komt een cursus TT-2 in Rotterdam en de NTTB stimuleert mensen deze opleiding te volgen... Lees verder.

Lessen
De theorie- en praktijklessen in Rotterdam vinden plaats op zondagen, de 1e les zal zijn op zondag 9 november.
Deelname aan de opleiding TT-2 is nu extra interessant omdat de NTTB het cursusgeld na succesvolle afronding van de opleiding terugstort. De opleiding is dus gratis, behalve de studiematerialen! VVV zal daarom de kosten van de studiematerialen voor haar rekening nemen!
Deze actie van de NTTB loopt tot 1 januari 2015 dus ook geldend voor de deelnemers aan de opleiding TT-2 in Rotterdam.

Voor meer informatie over de opleiding TT-2 Rotterdam en de mogelijkheid tot inschrijving verwijzen we je naar de webshop opleidingen HIER

Grijp je kans en help mee aan de verdere opbouw van de jeugd van VVV!

OK, waarom zou je hier nou je vrije tijd in steken? Je weet, dat VVV reuzensprongen vooruit maakt. Niet alleen qua sportniveau, maar de club bruist aan alle kanten. Door méér goede trainers, kunnen we de kinderen beter leren sporten: ze bewegen beter, waardoor hun motoriek zich ontwikkelt. Daardoor komen ze op een hoger niveau en raken ze meer gemotiveerd (het nu eenmaal leuker iets te doen als je het beter kunt...). Ook deelname aan hoger niveau wedstrijden wordt leuker en daarmee wordt ook de psychologische ontwikkeling gestimuleerd, juist bij tafeltennis.
Door het doen van die cursus kun je dus onze jeugdleden helpen zich nog beter te ontwikkelen en zich beter voor te bereiden op de maatschappij.  Kun je je een hoger doel voorstellen?