[Verlsga op basis van materiaal van Paul (dankjewel!), ik kon helaas niet komen, Remco]

VVV heren 1 moeizaam langs Never Despair
VVV ontving dit weekend Never Despair 1. Dit is een team met een van de sterkste spelers van de tweede divisie. Never Despair kwam niet in de sterkste opstelling en kwam met de vierde speler. Matthijs won van deze heer en Werff Thoas won eveneens zijn eerste single. Patrick had zeker kansen tegen de kopman maar aan het eind van de games speelde deze heer telkens net wat slimmer en vaster.  Voor het eerst deze competitie verloor VVV het dubbel. Zo stond het 2-2
Vervolgens won Werff van de vierde man en won Matthijs na een fantastische pot van de eerste heer van Never Despair. Hier speelde hij zijn beste game ooit. Patrick verloor vervolgens in de verlenging de vijfde game van de sterk spelende nummer twee. Nu stond het 4-3 voor VVV en trad Werff aan tegen kopman van Never Despair. Dit is tot dusver de enige speler waar Werff deze competitie van had verloren en ook nu was het een bloedstollend gevecht, dat pas in de vijfde game in het voordeel van Werff beslist werd. Hierna won Patrick verdiend van de vierde man en stond het 6-3. Als laatste speelde Matthijs tegen de tweede heer. Deze speelde een weergaloze wedstrijd en Matthijs kon niet anders dan hem feliciteren met de mooie, verdiende overwinning. VVV won zo met 6-4 en staat 9 punten voor op de nummer twee.

Dames 1 haalde opnieuw hard uit tegen Traiectum: 9-1! VVV staat 13 punten los met een wedstrijd minder. Je zou toch zeggen dat het team goede kansen heeft kampioen te worden!.

Heren 2 ontving Treffers en verloor 4-6, waar uit nog met 5-5 gewonnen was. Rick was ziek, maar speelde desondanks mee, mede omdat Rob kampt met een blessure. Rick kon ondanks zijn dappere instelling echter geen partij pakken. De hoofdrol was voor Nolan, die drie uit drie scoorde!  Indrukwekkend... Om tot de 4-6 te komen, pakten Nolan en Tim nog de dubbel.  Dit team had deze competitie wel wat tegenslagen, zodat degradatie terug naar de hoofdklasse nauwelijks nog te vermijden is.  Toch moet je dit in perspectief zien. Wie kan zeggen of VVV 2 ooit landelijk senioren speelde?  Ik heb in elk gval geen bewijs kunnen vinden. Het is een jong team dat qua niveau nog groeit, dus na de volgende promotie uit de hoofdklasse komt het wel goed.
VVV rijgt sinds enkele jaren succes aan succes; het kon natuurlijk niet uitblijven dat er ook eens een team degradeert en dat gaan we beslist nog weleens zien.  We blijven stug doorbouwen, dat zal op den duur lonen.

Jeugd 1 zakt helaas wat in: 4-6 verlies van NTTC, waar uit nog 4-6 gewonnen was.  De ploeg staat nu derde.  Voor de oppervlakkige kijker nog best goed, want een eerste seizoen landelijk en dan derde staan, lijkt prima.  Toch hebben we aan eerdere wedstrijden gezien dat er meer in dit team zit. Laten we hopen dat de spelers de draad weer kunnen oppikken, want er is nog wel een kansje op promotie.

Remco (nogmaals: met input van Paul, waarvoor dank).