Het was een erg intensieve dag gisteren, zaterdag 20 juni.   Mark had alles weer uit de kast gehaald om een goed toernooi op te zetten en niemand is intussen nog verbaasd dat alles soepel loopt. Toch wel weer een knappe prestatie.

Volgens mij heeft iedereen zich prima geamuseerd , de kleinste jeugd tegen de grootste senioren . Sommigen daarvan dachten dat ze misschien niet te hard van stapel moesten lopen tegen de 'kleintjes', maar die angst werd in de meeste gevallen snel weggenomen. Menig senior-lid bleef verrast achter nadat hij/zij door een jong jeugdlid aan de kant was gezet in de wedstrijd.  Mooi om te zien hoe leuk die partijen zijn. Echt geen gepruts, maar gaan voor elk punt. En tóch was het supergezellig.

Het viel me ook op,dat er weer behoorlijk wat vaders en moeders kwamen kijken en een glaasje drinken. Zeker met onze mooie glaswand is dat heel leuk.

De BBQ zelf werd, net als vorig jaar, gestookt door Ivo en Cecile en dat team werkt als ee ngoed geoliede machine, Ondanks het grote aantal deelnemers waren er nauwelijks rijen en het eten was prrrrima klaargemaakt. Veel mensen die niet hadden gespeeld, kwamen wel naar de BBQ om eens lekker bij te praten en zo draaide het er weer eens op uit, dat de laatste mensen pas in de kleine uurtjes vertrokken.

Een bedankje aan de vrijwilligers is weer op zijn plaats, want die hebben de hele dag op hun benen gestaam om van alles te regelen: bar, bbq, opruimen, telling, de boodschappen, foto's en filmpjes, enz, enz.

Jammer dat het alweer voorbij is :'(.

De prijswinnaars? Ha!

Kijk maar zelf in het fotoboek :-)   HIER