Vanwege de sluiting van de 2 dependance-vestigingen van VVV in Voorburg en Den Haag - Mariahoeve biedt VVV een aantal professionele tafeltennistafels in de verkoop aan. De tafels verkeren in een goede staat en zijn verrijdbaar zodat ze makkelijk te transporteren zijn.

De tafels worden tegen een scherpe prijs aangeboden, namelijk 100 euro (nieuwprijs van dergelijke tafels ligt op ca 700 euro).

Leden (ook ouders van jeugdleden) van VVV worden als eerste in de gelegenheid gesteld om één van deze tafels aan te schaffen. Ook eventueel geïnteresseerde familie, kennissen en buren van VVV-leden kunnen zich melden.

Enige voorwaarde is dat de tafels door de kopers zelf -op afspraak- moeten worden opgehaald bij de betreffende locaties:

1.       Waalse Coligny school, Ametisthorst 421, Den Haag

2.       De Dijsselbloem school, Delflandlaan 6, Voorburg.

Reageren kan tot 1 oktober a.s. bij het bestuurslid seniorenzaken Vally Karagantcheff (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). Daarna zullen de tafels worden aangeboden aan basisscholen in de omgeving.

Bestuur ttv VVV