Aanstaande zaterdag vindt bij VVV het UBT Veteranentoernooi plaats.
Dit bericht van Ymke is gericht aan deelnemers en belangstellenden en geeft meer informatie over starttijd en indeling. Tot zaterdag!

----
Hartelijk welkom bij het veteranentoernooi van de Unie van Bedrijfstafeltennisverenigingen
in de zaal van VVV, aan de Van Ruysdaellaan 95 te Leidschendam

Hierbij meer informatie over dit veteranentoernooi dat op 12 december 2015 plaatsvindt.
Inchecken (in kerstsfeer) start om 10.00 uur.
U wordt verzocht het toernooigeld van zes euro te voldoen; vervolgens opening en aanvang van de wedstrijden.
De exacte tijd van de prijsuitreiking is moeilijk te geven; graag rekening houden met einde van de middag.

De derde klassers,
te weten Marijke Leonhardt FRM, Nel Dekker en Fabian Harrevelt van SDU, Josine v.d. Koogh, Hans Polman en Jan Willem Smits van VVV en Kokkie van Leeuwe

en de combinatie eerste/tweede klassers,
te weten Agnes Slijper TTVB, Geert Maatjes SDU, Osama Eldawy, Bas Mullekes, Joop Roeters van TVZ, Heleen Stappers en Nicole Ginder van VVV
spelen meerkampen.
Hierbij geldt dat de tweede klassers - als ze tegen eerste klassers spelen - iedere game met vijf punten voorsprong starten èn beginnen met serveren.

De ereklassers, te weten Alex Karremans, Christian Stocker en Jean Pierre Chateau van EOB, Ruud Goutier van VEW, Miriam v.d. Poel, Eddie Chandler en Mohammed Morsy van SDU, Henk Fokké van TTVB, Michel Velgersdijk van FRM, Gaby Groenheide van SVGT en Frans Meurs van SALM spelen poules.
Hetzelfde geldt voor de overgangsklassers, te weten Hans Knijff, Rob Devilee, Jan Duijndam van SALM, Gerard Kroon, Peter v.d. Graaf, Eli Geron van SDU, Ron de Wolf van VEW, Ronald Beumer van SVGT, Evert Izeboud, Borzoo Nabet, Geurt Thomas en Rob Rameswar van VVV.
Na de poulefase spelen de betrokken deelnemers als volgt door:
De nummers één en twee strijden om de 1e t/m de 4e plaats; de nummers drie strijden om de 5e en 6e plaats; de nummers vier strijden om de 7e en 8e plaats etc.

Er wordt “tot minimaal 21 punten gespeeld”. Voor de overgangs-, combi eerste/tweede klasse en derde klasse zijn drie prijzen beschikbaar; voor de ereklasse zijn er twee prijzen voor de nummers drie (in de ereklasse wordt niet gespeeld om de 3e plaats).

Mocht u onverhoopt verhinderd zijn, wilt u dit dan mailen of melden op mijn gsm = 0623243089.

De kantine van de Batstee is te bereiken onder nummer: 070-3200563.
In onvoorziene omstandigheden is de uitspraak van de wedstrijdleiding bindend.
De afgelopen jaren zijn er leuke foto’s gemaakt: degenen die zo’n toestel hebben, willen jullie dat meenemen en in actie komen?
Mocht ik per ongeluk iemand vergeten zijn, laat het me weten.

Belangstellenden die willen kijken naar de wedstrijden, zijn natuurlijk ook
v a n h a r t e w e l k o m.

Graag wens ik u een prettige tafeltennisdag toe.
Namens bestuur UBT,
Ymke Thomas-van der Werff