Zit je in groep 5, 6, 7 of 8 van een basisschool in Leidschendam en heb je altijd al eens willen tafeltennissen? Of heb je gewoon zin in een leuke toernooi?
Voor alle kinderen uit de groepen 5 tm 8 van de basisscholen in Leidschendam organiseert VVV ook dit jaar weer het Kinder Tafeltennisfeest Table Stars the Battle.

Dit jaar vindt Table Stars the Battle plaats op dinsdag 22 december 2015 van 09.30 - 16.30 uur. Lokatie: Tafeltennisvereniging VVV, van Ruysdaellaan 95 te Leidschendam.
Op de diverse basisscholen hangen posters en liggen flyers en wordt er reclame gemaakt voor dit tafeltennisfeest.

Inschrijven zo spoedig mogelijk, doch vòòr 21 december.
Stort EUR 6,-- op IBAN NL57INGB0001687182 van Tafeltennisvereniging VVV te Leidschendam, onder vermelding van 'The Battle' plus je naam, school, leeftijd, je groep en je telefoonnummer. En dat is ook nog inclusief patat en limonade tussen de middag. Betalen = inschrijven = komen = tafeltennissen = sporten = plezier!