VVV vrijwilliger van het jaar Mark van 't Walderveen is door het bestuur van VVV ook voorgedragen voor de verkiezing NTTB vrijwilliger van het jaar. Inmiddels behoort Mark tot de 2 genomineerden voor de titel en kunnen we op hem stemmen. Stem dus op Mark via de NTTB website !! Dit kan tot uiterlijk donderdag 17 maart 18.00u. De ultieme Vrijwilliger van het Jaar 2015 wordt zaterdag 19 maart tijdens het NK Tafeltennis in Zwolle bekend gemaakt

Hieronder nog de motivatie voor het nomineren van Mark bij de NTTB:

Als tafeltennisclub heb je ze hard nodig. Van die supervrijwilligers die van alle markten thuis zijn en altijd voor alles en iedereen klaar staan. Bij VVV lopen er gelukkig verschillende supervrijwilligers rond, maar 1 iemand die we dit jaar extra in het zonnetje willen zetten is Mark van 't Walderveen.

Mark is als voorzitter van de seniorencommissie betrokken bij de organisatie van alle evenementen. Clubkampioenschappen, Erwtensoeptoernooi, BBQ-toernooi, Mark is er altijd bij om te zorgen dat de organisatie tiptop in orde is. Bij dit soort evenementen, maar ook rond trainingen of competitiewedstrijden is een natje en een droogje natuurlijk ook erg belangrijk. En als bestuurslid facilities/lid van de kantinecommissie is Mark ook daar weer een onmisbare schakel. Onderhoud,het regelen en bewaken van barbezetting, de inkoop cq verkoop, het heeft allemaal zijn aandacht waarbij hij niet terugschrikt voor een wekelijkse avond of zaterdag zelf achter de bar/keuken om bijvoorbeeld een fameus broodje bal te maken voor de hongerigen.

En of dat al niet genoeg is, is hij ook nog lid van de materiaalcommissie en een steunpilaar voor de jeugd. Als rijdende/begeleidende vader maar om de thuiswedstrijden van de jeugd in goede banen te leiden. En, dit doet hij al jaren. Kortom...Mark is voor ons de vrijwilliger van het jaar!