VVV is een vereniging voor en door haar leden. De leden zijn ook de vrijwilligers die voor en achter de schermen de handen uit de mouwen steken, voor al die taken die nodig zijn om de vereniging te laten draaien. En om met elkaar het rijke aanbod te creëren waaraan velen plezier beleven en dat onze vereniging laat bloeien.

Met de groei en ambitie van de vereniging zijn we voortdurend op zoek naar nieuwe enthousiastelingen, die kans zien een klein deel van hun tijd aan VVV te geven.

Momenteel zijn we o.a. op zoek naar:

• Nieuwe leden voor de materiaalcommissie
  • Nieuwe leden voor de seniorencommissie
  • Barmedewerkers
  • Collectanten
  • Hulp bij maandelijkse schoonmaak kantine
  • Websupporters om het team webbeheer te versterken

Waarom niet iets voor u? We hopen dat we op u kunnen rekenen en dat ook u een steentje kunt bijdragen aan het vele leuke werk binnen de vereniging!
Het biedt een kans op veel voldoening en helpt u de vereniging en haar leden beter te leren kennen.

Hoe klein ook de mogelijkheden die u ziet, ik zou uw reactie graag ontvangen.

Meer informatie op de vacature-pagina: http://www.ttv-vvv.nl/vrijwilligers/vacatures

Bart Brink,
vrijwilligerscoördinator ttv VVV