De Grote Clubactie is een landelijke loterij om geld in te zamelen voor je eigen vereniging VVV. Dit jaar willen we van de opbrengst een nieuwe tafel kopen. Mocht er nog geld over zijn dan mogen jullie ideeën aandragen voor een bestemming. Probeer dus zoveel mogelijk loten te verkopen. De mensen die loten kopen, kunnen grote prijzen winnen tot zelfs € 100.000! Lotenverkoper ontvangen een film van Pathé Thuis. Dit jaar krijgen de verkopers van ttv VVV als stimulering € 0,40 per verkocht lot. Dus verkoop je 100 loten dan krijg je € 40.

Hoe werkt de Grote Clubactie?

• Je gaat met jouw Verkoopboekje naar je ouders, opa/oma, andere familie, buren en andere bekenden en probeert zoveel mogelijk loten te verkopen. Je kunt ook langs de deuren gaan.
  • LET OP! JE MAG PAS OP 1 OKTOBER BEGINNEN MET VERKOPEN!
  • Een lot kost € 3,-. Hiervan is maar liefst € 2,00 voor VVV!
  • Als iemand een lot koopt, geef je hem of haar het bedankbriefje met deurzegel (die zitten in het Verkoopboekje).
  • De mensen mogen het lot NIET aan jou betalen. Vraag hen om het bankrekeningnummer en andere gegevens duidelijk in te vullen in het Verkoopboekje (als de gegevens niet kloppen, telt het lot niet).
  • De koper ontvangt zijn lotnummer op het bankafschrift (in oktober of november) en de trekking is op 8 december.
  • Als je klaar bent met verkopen, lever je het Verkoopboekje bij de trainer in of in de inleverbox in de kantine. VERGEET NIET OM JE NAAM EROP TE ZETTEN! Als je Verkoopboekje vol is, kun je natuurlijk een nieuwe krijgen en meer gaan verkopen!
  • LAATSTE INLEVERDATUM BOEKJES BIJ VVV: dinsdag 15 november 2016

Verkoopwedstrijd Grote Clubactie

De Grote Clubactie organiseert een verkoopwedstrijd voor lotenverkopers t/m 13 jaar. Doe mee en maak kans op een iPad of een andere mooie prijs. Zo doe je mee:

• Ga naar www.kids.clubactie.nl en registreer jezelf als lotenverkoper.
  • Verkoop zo veel mogelijk loten
  • Als je klaar bent, moet je jouw aantal verkochte loten invoeren op de site (dit aantal wordt gecontroleerd met jouw Verkoopboekjes).

Wie verkoopt de meeste loten?!?

• Dit jaar krijgen de lotenverkopers € 0,40 per verkocht lot.
  • Probeer zoveel mogelijk loten te verkopen, misschien willen je ouders meehelpen door bijv. loten aan hun collega’s te verkopen.
  • Bedenk een doel voor het extra geld.