Afgelopen woensdag 4 januari heeft Job Verhoeven een trainingsdag voor de jeugd verzorgd.  Een aantal jeugdleden van VVV maakte dankbaar van deze vakantiedag gebruik om zich alvast voor te bereiden op het komende seizoen. De zaal was volledig gevuld met tafeltennissers. Tussen 11 uur en 4 uur s’middags werd een zeer gevarieerd programma afgewerkt.

Job heeft deze trainingsdag georganiseerd in het kader van de VVV Academy. Hierbij volgt Job de module ‘Training’.  Nadat Job enkele maanden geleden zijn certificaat BRONS heeft gehaald was dit een (moeilijkere) opdracht op het niveau ZILVER. Zo moest Job bijvoorbeeld zelf de deelnemers uitnodigen en een compleet eigen trainingsprogramma voor de deelnemers uitwerken.

Job bleek deze verantwoordelijkheid goed aan te kunnen en heeft deze leerzame dag met prima beoordeling afgerond.