IN MEMORIAM
Op 7 juli jongstleden is overleden:
PIET MASSAAR
(1933-2017)
Lid, voorzitter, erelid van VVV

Piet was al jaren geen actief lid meer van VVV, maar hij heeft zijn sporen wel nagelaten. Zoals hij het zelf duidde, werd hij als rij-ouder de vereniging ingetrokken en later, nog erger, tot voorzitter benoemd. Begin jaren ’80 was hij voorzitter van VVV en ook nauw berokken bij de accommodatieperikelen en -aanbouw van ons huidige home 'De Batstee'. Met het overlijden van Piet nemen we afscheid van een positieve persoonlijkheid en waardevolle VVV-er. Het Bestuur wenst de familie veel sterkte toe met het verwerken van dit verlies.

Namens het Bestuur
Martin Janssen
Voorzitter ttv Veni Vidi Vici

Er is gelegenheid tot afscheid nemen op donderdag 13 juli van 19.45 uur tot 20.30 uur in uitvaartcentrum Monuta Van der Togt, Rodelaan 60 te Voorburg. De uitvaartplechtigheid zal plaatsvinden op zaterdag 15 juli om 14.45 uur in de Pauwenzaal van crematorium Eikelenburg, Eikelenburglaan 7 te Rijswijk. Aansluitend is er gelegenheid tot condoleren.

Hieronder een recente foto van Piet Massaar en een foto van enkele jaren terug met Nicole Ginder