De Nederlandse Tafeltennisbond is druk bezig met het uitbreiden en updaten van Table Stars. Een van die onderdelen is het aanbieden van een workshop Table Stars voor oudere jeugdleden, ouders van jeugdleden, verenigingsvrijwilligers, TT1-begeleiders of TT2/TT3 trainers. Leer in één avond alles over Table Stars en word een echte Table Stars trainer!

Wanneer:Woensdag 6 juni 2018
Waar: TTV Alexandria ‘66
Adres: Tattisstraat 23-25, 3066 CE Rotterdam
Tijd: 19.30 - 22.30 (19.15 inloop)
Inschrijven: Schrijf je hier direct in voor de workshop

Meer informatie over de workshop
Op de afdelingssite van West vind je hetzelfde nieuwsbericht aanvullend met de Table Stars mogelijkheden in afdeling West. Op de site van de Nederlandse Tafeltennisbond vind je een algemeen nieuwsbericht over de workshop waarin uitgelegd staat wat de workshop precies inhoudt, voor wie het geschikt is en hoe je het Table Stars trainerscertificaat kan bemachtigen.