Inmiddels is de sluitingsdatum voor het indienen van de jeugdteams bij de NTTB verstreken. En dus is de teamindeling voor de najaarscompetitie definitief geworden. En wachten we vol spanning op wat de NTTB voor ons in petto heeft voor de najaarscompetitie. Komend seizoen hebben we 6 jeugdteams in de competitie. Al deze teams hebben een algemene mail gekregen met de teamindeling maar met minder informatie over personen dan gebruikelijk. Dit heeft allemaal te maken met de privacywet (AVG). Daarom heeft ook ieder jeugdteam een aparte mail ontvangen met wat meer gegevens, maar dan alleen van hun eigen teamleden en coach.

Hier nog maar eens de link naar de speeldata voor komend seizoen. Mocht je dat nog niet gedaan hebben, noteer de data nu dan gauw in je agenda!

Verder hopen wij en zéker ook organisator Patrick Bruijne op een grote opkomst op zaterdag 18 augustus a.s. Dan wordt voor de 2e keer de Top 12 gehouden bij VVV. Vorig jaar was dat een groot succes dus kom vooral kijken naar deze toppers, waaronder natuurlijk de spelers van ons 1e herenteam! Als je die dag wil helpen, bijvoorbeeld met tellen van wedstrijden in de poulefase, meld je dan aan bij Patrick via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bij Marjolein en Maurizio, via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Èn op zaterdag 1 september a.s. zal weer het jaarlijkse toernooi met Taverzo worden gehouden, deze keer bij Taverzo in Zoetermeer. We hopen dat de uitnodiging hiervoor snel komt.

Marjolein en Maurizio wensen iedereen een fijne zomer!