Zaterdag 18 augustus!
Een geweldig tafeltennistoernooi van het hoogste niveau dat we ooit in Leidschendam gezien hebben, in samenwerking met onze hoofdsponsor CW4U Beheer Advies & Bemiddeling. Alle belangstellenden zijn welkom, dus ook niet-tafeltennissers die weleens willen zien hoe écht tafeltennis gespeeld wordt :-)

Het doel van het toernooi voor VVV is om de tafeltennissport (en VVV in het bijzonder) te promoten en tevens om VVV 1 voor te bereiden op de nieuwe competitie.

• aanvang 10:00 uur,
  • halve finale: 16:00 uur,
  • finale 17:00 uur,
  • prijsuitreiking en maaltijd: 18:00 uur (zie onder)
  • pub quiz: 20:00 uur (zie onder)

Zie onderaan voor meer details over de deelnemers

MAALTIJD
Na de prijsuitreiking kunt u genieten van een heerlijke maaltijd die verzorgd wordt door 't Hoffje. Het is wel nodig vooraf de maaltijd te reserveren. De kosten zijn € 10,00 en u krijgt hiervoor een heerlijke maaltijd bestaande uit: saté met brood, gegrilde groentes en atjar, broodje pulled pork met bbq-saus, koolsla en gegrilde groentes. In beide gevallen wordt gebruik gemaakt van eersteklas verse producten, dus de kwaliteit is gewaarborgd.
Maaltijd reserveren via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. (uiterlijk zondag 12 augustus 2018)

PUBQUIZ
Er wordt vanaf ca 20:00 uur een spannende pub quiz georganiseerd. Hierin beantwoord je met je team vragen over uiteenlopende onderwerpen. De bedoeling is dat je zelf een team vormt, bestaande uit 4 tot 6 personen. Let op: we hebben maar plek voor 10 teams, dus schrijf je snel in! Laat even weten uit hoeveel personen je team bestaat en geef ook de naam van je team op. Inschrijven ook via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. (uiterlijk zondag 12 augustus 2018)

SPONSORS
CW4U Beheer Advies & Bemiddeling is de hoofdsponsor. Dit drue jaar geleden opgerichte assurantiebedrijf uit Voorburg draagt tafeltennis een warm hart toe en wil met dit evenement werken aan verdere ontwikkeling van de naamsbekendheid. Dankzij de vruchtbare samenwerking wordt zowel het toernooi als CW4U goed onder de aandacht gebracht.

't Hoffje, House of Fresh Food is een nieuw bezorgrestaurant waar je verse maaltijden bestelt. Alle gerechten worden dagelijks vers bereid met de beste ingrediënten en de modernste technieken. ‘t Hoffje opent op 14 september 2018 officieel haar deuren, maar heeft voor ons alvast een uitzondering gemaakt en de heerlijke maaltijd voor het CW4U VVV Top-12 toernooi verzorgd.

Albert Heijn XL Leidsenhage profileert zich als het gezondste bedrijf van Nederland en stelt gratis fruit beschikbaar en nog meer, maar dat verraden we nog niet :-), daar komen we nog op terug.
Albert Heijn is altijd bereid om sportieve activiteiten van VVV te steunen en toont daarmee aan ook maatschappelijk betrokken te zijn.

DEELNEMERS
We hebben een geweldig deelnemersveld met uitstekende spelers: spelers met jarenlange ervaring en grote prijzen op hun naam, spelers van de generatie rond 25 jaar die snel en krachtig tafeltennis laten zien, maar ook twee spelers van slechts 12 en 13 jaar (Gabrielius Camara en Milo de Boer) , die beiden onlangs Nederland vertegenwoordigden in Roemenië op het Jeugd-EK.
Uiteraard doen ook de heren van VVV 1 mee en die zullen tussen dit geweld alles uit de kast moeten halen om overeind te blijven.
Deelnemerslijst:
  • Michel de Boer (titelhouder 2017)
  • Koen Hageraats
  • Cosmin Stan
  • Vincent Blom
  • Pieter van den Berg
  • Gabrielius Camara
  • Jop van der Wiel
  • Milo de Boer
  • Werff Thomas (VVV 1)
  • Nolan Schultz (VVV 1)
  • Patrick Bruijne (VVV 1)