(Door ziekte van de schrijver enigszins vertraagd maar hier is toch weer een update.)

VVV 1 met Wouter, Junior, Evi en Tristan H. is ten opzichte van eind september een plaats gestegen: zij staan nu op de 3e plaats, kort achter nummer 2. Koploper Taverzo 3 lijkt met 13 punten voorsprong moeilijker te achterhalen maar je weet het nooit ! Wouter heeft het stokje van Junior overgenomen en staat qua persoonlijk resultaat fier aan kop in zijn team met 67%. Junior blijft met 47% niet alleen ruim achter op Wouter maar ook op zijn eigen beste versie (kom op!) en Tristan staat op 42%. Evi heeft sinds onze laatste rapportage de hatelijke 0% achter haar naam netjes weten weg te werken en staat nu op 33%. Als iedereen er zo mogelijk nòg meer aan gaat trekken lijkt minimaal de 2e plaats binnen handbereik!

VVV 2: Tristan vd K., Dominique en Safith scoren qua percentage vrijwel gelijk, nl. 28, 28 en 25%. Zij staan nu nog op de 6e plaats maar met een beetje geluk en maximale inzet lijkt de 5e plaats wel mogelijk. En dat zou niet slecht zijn aangezien zij alledrie voor het eerst meedoen in de promotieklasse. Lekker blijven trainen en dan komen er “vanzelf” meer winstpartijen ! En dat trainen doen de heren wel.

VVV 3 met Jonathan, Sam, Mathijs, Reuben en Sven heeft het moeilijk in de 2e klasse: zij staan momenteel op de 4e plaats in hun poule van 5. Jonathan en Sam staan beiden op 67% maar hierbij moet gezegd dat Sam pas 1 x heeft meegedaan en Jonathan 4 x. Er lìjkt sprake van een licht vertekend beeld. Maar wat zijn we blij dat Sam weer speelt ! Sven staat met 2 gewonnen potjes op 17%. Reuben en Mathijs wachten nog altijd op hun eerste winstpartij dit seizoen. Gelukkig blijven deze heren niet bij de pakken neerzitten. Betere resultaten zullen hopelijk binnenkort komen.

VVV 4 met Serinya, Sidney, Sten en Arad staat momenteel op de 5e plaats. Mocht het ze lukken om de inhaalwedstrijd tegen Docos 2 ruim te winnen dan schieten ze de huidige nummer 4 Docos voorbij. Gezien de grote achterstand op de rest van de teams lijkt een 4e plaats het maximaal haalbare dit seizoen. Serinya heeft haar percentage inmiddels flink opgekrikt van 33 naar 50%, Sidney heeft zich ook verbeterd, maar dan van 17 naar 33%. De heren doen het tot nu toe iets minder goed dan de dames: Sten en Arad staan allebei op 17%.

VVV 5 met Bink, Lucas en Mees staat op de 5e plaats. Bink heeft tegen SETT zijn allereerste wedstrijd van deze competitie verloren maar staat met 92% nog steeds ruim aan kop in dit team. Lucas en Mees hebben zich verbeterd tot 33 resp. 25%. Rick heeft inmiddels ook weer meegedaan maar nog niet weten te winnen.

VVV 6. Dit gezellige vriendenclubje dat af en toe ook buiten het tafeltennissen om gezamenlijk leuke dingen doet staat er nog altijd goed voor met een voorsprong van 4 punten op nummer 2. Het kampioenschap is haalbaar maar dan mag er de laatste wedstrijden niet verslapt worden. Trouwens, deze heren komen ook als ze zelf niet spelen elkaar zoveel mogelijk aanmoedigen. Dat zien wij natuurlijk graag, zij zijn een goed voorbeeld door anderen. Goeie teamspirit is altijd leuk om te zien maar lijkt ook daadwerkelijk te helpen. Koen en Mirko staan allebei op 100%: in het geval van Koen 9 uit 9 en van Mirko 3 uit 3. Renzo met (83%) en Damian (78%) doen het nauwelijks minder. Nieuwkomer Björn gaat hard vooruit en staat met 4 uit 12 al op 33%.

Wij wensen iedereen weer veel succes en plezier bij de laatste wedstrijden van dit seizoen!

Maurizio & Marjolein