Dit wil je toch niet missen. VVV bestaat dit jaar 70 jaar. VVV is reeds opgericht in 1946 en de club is, na een dipje hier en daar, nog steeds een vereniging om rekening mee te houden.  Dat gaan we groots vieren!  Lees verder, want dit komt maar een keer.

Op 14 januari hebben we een feestdag met uitzonderlijke evenementen. Teveel om op te noemen!

11 uur - Voor alle inwoners van Leidschendam-Voorburg, jong en oud!
's Ochtends om 11 uur beginnen we met een open toernooi voor de inwoners van Leidschendam-Voorburg, aangevuld met (oud-) leden. Dit toernooi wordt op sterkte ingedeeld, dus mensen zonder speelervaring worden niet weggespeeld door competitiespelers. Het duurt tot maximaal 16:30
Opgeven via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via de posters in De Batstee (wel graag je speelniveau vermelden, email en telefoonnummer)

17 uur - Voor iedereen in Nederland en daarbuiten die mooi tafeltennis wil zien
De meervoudig landskampioen komt op bezoek voor een wedstrijd tegen VVV heren 1. We krijgen de toppers van Enjoy & Deploy / Taverzo te zien: Martin Khatchanov, Roel Bogie, Stephan Tromer en van VVV: Matthijs van der Heiden, Nolan Schultz, Patrick Bruijne en Werff Thomas.  Je kunt tafeltennis zien van een niveau dat we niet vaak in onze zaal hebben. VVV 1 gebruikt de gelegenheid tevens om zich voor te bereiden op het nieuwe seizoen. De heren doen een nieuwe poging de eerste divisie te halen.  Dit festijn duurt tot 20 uur.

18 uur - Voor iedereen die belangstelling heeft
Tegelijkertijd met deze fantastische topmatch kun je genieten van een heerlijk warm Indisch buffet. Een geweldige combinatie: vanuit ons comfortabele clubhuis kijken naar toptafeltennis en tegelijkertijd heerlijk eten. Welke vereniging behalve VVV biedt zo'n combi? Meedoen? Opgeven via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Kosten : 10 euro pp. Opgeven in het clubhuis kan natuurlijk ook!
Update: Er is een apart nieuwsbericht met het menu HIER

20 uur: Alleen voor leden, oud-leden en genodigden: een geweldige feestavond met diverse muzikale optredens, VVV's Got Talent (talentenjacht), een handicaptoernooi en een darttoernooi.
Je kunt je opgeven voor alle onderdelen, maar tijdens het evenement zelf even opletten of je ergens aan de beurt bent :-). Opgeven: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of op de borden in het clubhuis.  Voor de talentenjacht graag ook even melden wat voor act je gaat doen. Hieronder meer informatie

VVV's Got Talent:
VVV zoekt naar een nieuw talent. Ein-de-lijk de kans jouw talent te laten zien. Laat je creativiteit de vrije loop, jouw moment of fame mag maximaal 3 minuten duren. Of het nou iets is met dansen, zingen, stand-up comedy, jongleren, een tafeltennis one man show of ben jij wereldkampioen salsa met je 4voeter? Ongeacht je leeftijd: IEDEREEN is welkom! Geef je snel op, laat ons weten wat je gaat doen en wat je ervoor nodig hebt en misschien ben jij straks wel de winnaar van VVV’s got talent!

Dit is de kans om een ouderwets groots VVV evenement mee te maken. Laat hem niet lopen!

Remco