Op Dinsdag 18 (vanavond) en woensdag 19 maart a.s. (morgenavond dus) kunnen in de UBT-competitie VVV 2 en VVV 6, in respectievelijk de overgangsklasse en de 1e klasse B, kampioen worden.

VVV 2 speelt uit tegen WDK 1. WDK staat momenteel laatste in de overgangsklasse en dit moet dus een eitje zijn voor het VVV 2, wat bestaat uit Ans van der Steen, Spanky Samuels en Shahab Davoudi. Mocht het vanavond niet lukken, dan speelt VVV 2 vrijdagavond thuis nog een inhaalwedstrijd tegen TVZ 3. Veel succes en kom maar op met de champagne.

VVV 6 speelt woensdag 19 maart thuis tegen WDK 2. Bij een 5-5 gelijkspel is de titel binnen. VVV 6, wat bestaat uit Ronald van Lingen, Borzoo Nabet, Bjorn van Bijnen, Hendrik Nijmeijer en sinds kort Jaap Dekkers, spelen dan volgend jaar in de Overgangsklasse, wat een mooie prestatie zou zijn voor dit team. Veel succes woensdagavond en als je tijd hebt kom ze dan aanmoedigen.

Ook VVV 4 speelt dinsdagavond een belangrijke wedstrijd in de 1e klasse A. Zij moeten tegen FRM 2 een goed resultaat neerzetten en dan plaatsen zij zich voor een beslissingswedstrijd tegen de nummer 2 uit de 1e klasse B (waarschijnlijk FRM 1). De winnaar van deze onderlinge wedstrijd speelt tegen de nummer 8 uit de overgangsklasse voor een plek in de Overgangsklasse. John van Eijsden, Ron Maseland, Cees van Ewijk en Jan Weimar wens ik dan ook veel succes vanavond. Laten we hopen dat er nog een vervolg komt op de competitie.

Mark