Donderdagavond moest een bezoek worden afgestoken aan AA-Drink/FVT 4 in Rotterdam. Dit is een zeer jeugdig team, dat op het moment de laatste plaats bezet. Het was dus nodig tegen dit team een goed resultaat te behalen. Vol goede moed trok het team naar Rotterdam. Wel was het zeker, dat het geen makkie zou worden. Dit bleek de waarheid te zijn. Vel werd er om de punten gestreden en het werd een spannende wedstrijd. Voor de helft van de partijen was een 5e game nodig om tot een beslissing te komen. Kampioen in dit opzicht was Richard De Bruijckere. Al  zijn partijen waren 5-gamers. Verder hadden de 5e games van hem allen een uitslag van 11-9. Hiervan trok hij twee maal aan het langste eind en moest een tegenstander feliciteren. Rob d’Ancona wist eveneens 2 opponenten de baas te blijven maar beet ook een keer in het stof.

Bernard de Bruijckere kon hier nog een winstpartij aan toevoegen. Ook het dubbel Rob/Richard werd in winst omgezet. Hierdoor was de eerste 6-4 winst een feit. Toch zal het moeilijk blijven zich te handhaven.

Vriendenschaar won van deze tegenstanders met 8-2 en dus werden 2 punten minder behaald. Zij bezetten de veilige 4e plaats en hadden 7 punten voorsprong. Behoud is slechts mogelijk als komende zaterdag een goed resultaat wordt behaald tegen kampioen SHOT ’65. De laatste wedstrijd is dan de thuiswedstrijd tegen Vriendenschaar. Deze wedstrijd zal de beslissing brengen.