Op maandag 12 mei (2e pinksterdag), van 12.00 tot 17.00 uur, organiseert VVV een spectaculair voetbaltoernooi voor junioren, senioren en niet-leden. Hiervoor is geen inschrijfgeld verschuldigd.

Onder begeleiding van Junkie XL (A Little Less Conversation), worden veel korte poulewedstrijden gespeeld. Voor elke gewonnen wedstrijd krijgt een team 3 punten, wanneer ze gelijk spelen 1 punt en bij verlies 0 punten. De beste twee teams van elke poule ontmoeten elkaar vervolgens in kruisfinales. Uiteindelijk zullen er prijzen klaar liggen voor de speler met de mooiste bewegingen en het best presterende team.

Dus, heb jij de moves van Christiano Ronaldo, de afronding van Ruud van Nistelrooij of het overzicht van Zinédine Zidane? Schrijf je dan nu in voor het VVV voetbaltoernooi !

Dit kan in de kantine, op de site en via de mail naar Ramy of Bernard.

Inschrijven via de site:

Ga naar EVENEMENTEN
Dan TOERNOOIEN
Daarna klik je op het toernooi waarvoor jij je gaat inschrijven.
En INSCHRIJVEN maar.