Tafeltennisvereniging VVV zal op 27 april en 25 mei de cursus tafeltennisbegeleider 1 verzorgen voor alle ouders, coaches, trainers, jeugdbegeleiders, leden en algemeen geïnteresseerden binnen de vereniging.

De cursus bestaat uit twee avonden, van 20:00 tot 23:00 uur, en staat onder leiding van onze hoofdtrainer Werff Thomas. Het is de ideale mogelijkheid om meer te weten te komen over de basisbeginselen van de snelste balsport ter wereld. Het inschrijfgeld wordt volledig betaald door de vereniging en alleen aanwezigheid en actieve participatie is vereist. De cursus is dus zeer laagdrempelig en toegankelijk voor iedereen.

Schrijf je snel in via het mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via het contactformulier  op de website, want er is slechts plaats voor een beperkte groep!