Sinds begin deze week zijn de gloednieuwe dartbaan en professionele voetbaltafel in de kantine in gebruik genomen. Hiernaast zijn de grijze oude kasten weggehaald en is er een moderne, nieuwe kast voor in de plaats gekomen. Ook hangt er inmiddels een indrukwekkende gele VVV-vlag in de mast en wordt er deze week gewerkt aan een echte Wall of Fame, waarin wisselbekers komen te staan van de belangrijkste VVV-toernooien. Ook zal er een Ipong-tafel met VVV-logo worden neergezet, waardoor jeugdleden voortaan ook in de kantine een balletje kunnen slaan.

De nieuwe, gezellige kantine inrichting (die mede mogelijk is gemaakt door de inzet van het jeugdteam) heeft inmiddels al op veel waardering mogen rekenen. Ook teams van andere verenigingen konden het maandagavond niet laten om wat pijlen te gooien.

De ontwikkelingen in de kantine zijn onderdeel van het jeugdbeleidsplan voor 2011-2015, waarin onderlinge vriendschap een belangrijke pijler is.