Beste tafeltennisvrienden,

Met pijn in mijn hart heb ik de afgelopen bestuursvergadering aangegeven dat ik per 1 juli 2011 zal stoppen als jeugdcoördinator van VVV. Ik heb lang moeten nadenken over dit besluit en vind het ook geen makkelijk besluit om te nemen. De afgelopen 5 jaar heb ik mij met hart en ziel ingezet voor VVV, wat gepaard ging met ups en downs. Op een gegeven moment hadden we nog maar 20 jeugdleden, nauwelijks jeugdbegeleiders en vrijwel geen jeugdactiviteiten. Momenteel beschikken we over bijna 50 trainende jeugdleden en staat er een jeugdteam om trots op te zijn. We bieden de leukste jeugdtrainingen uit de regio aan, we gaan met grote groepen jeugdleden naar belangrijke toernooien, we hebben drie competitieteams die op de eerste plek staan in de jeugdcompetitie en we organiseren verschillende promotieactiviteiten zoals manifestaties, kinderpartijtjes en het beste kindertafeltennisfeest van Nederland. Dit alles door de inzet van enthousiaste en waardevolle jeugdvrijwilligers. Een vereniging om trots op te zijn.

Ik beschouw de afgelopen jaren als jeugdcoördinator dan ook als een leerproces en persoonlijke prestatie. Echter, nu wordt het tijd voor mij om meer aandacht te besteden aan mijn studie en werk. Ik wil niet dat dit ten koste gaat van mijn werkzaamheden op VVV of andersom. Ik ben er ook volledig van overtuigd dat het huidige jeugdteam de ingeslagen weg succesvol zal gaan voortzetten, zodat we over nog eens 5 jaar weer een grote stap verder zijn. Met o.a. landelijke jeugdteams, dubbel zoveel jeugdleden en nog meer enthousiaste jeugdbegeleiders.

Uiteraard zal ik niet helemaal van het toneel verdwijnen. Ik blijf actief als speler van team 4 en ook zullen er de komende periode een aantal interessante jeugdprojecten worden opgestart die ik langs de zijlijn wil blijven ondersteunen.

Ramy Mohamed.