Zoals jullie al vernomen hebben, heb ik besloten om na dit seizoen mijn functie als wedstrijdsecretaris jeugd neer te leggen. Met Rico en Ruben hebben we 2 enthousiaste jeugdleden gevonden die mijn taken zullen overnemen.

De voornaamste reden dat ik stop heeft te maken met het feit dat Tim en Rian op dit moment niet voor VVV spelen. Als ouder zijnde wil ik ook graag de wedstrijden van mijn kinderen volgen. Zoals de meeste van jullie weten speelt Tim landelijk en moet er veel door heel Nederland gereist worden. Hier ben ik veel tijd mee kwijt, tijd die ik anders aan de jeugd van VVV kon besteden. Ook wil ik natuurlijk zoveel mogelijk de wedstrijden van Rian volgen.

Hierdoor was het het afgelopen seizoen voor mij niet meer mogelijk om altijd bij de thuiswedstrijden van VVV alles optimaal te regelen. Vaak moest ik aan anderen vragen of zij een deel van mijn taak wilden overnemen. De laatste tijd merkte ik dat ik de taak als wedstrijdsecretaris niet naar mijn eigen tevredenheid kon vervullen. Dan is het beter dat je stopt. Natuurlijk hoop ik betrokken te blijven bij de ontwikkeling van het jeugdbeleidsplan van VVV. Zoals sommige van jullie weten, heb ik daar wel een uitgesproken mening over.

Rest mij als laatste alle begeleiders en ouders te bedanken voor het begeleiden en rijden van onze jeugd naar de uit en thuiswedstrijden. Zonder jullie steun zou het voor VVV en mij een hels karwei zijn alles in goede banen te leiden.

met sportieve groeten,

Peter Nijdam