Na het grote succes van het afgelopen jaar, organiseert VVV dit jaar wederom de VVV Duo competitie. Je kan als duo inschrijven, maar evt. ook met meer personen. De wedstrijden worden door 2 spelers gespeeld, waarbij de eventuele 3e speler in het dubbelspel mag spelen. Heb je géén speelpartner, dan kan je ook alleen inschrijven, de organisatie koppelt je dan aan een speelpartner. De data zijn als volgt:

Poulefase:
maandag 16 mei, donderdag 19 mei, maandag 23 mei,
donderdag 26 mei, maandag 30 mei, donderdag 2 juni

Kwart finale:
maandag 6 juni, donderdag 9 juni

Halve finale:
dinsdag 14 juni (i.p.v. ma. i.v.m. Pinksteren),
donderdag 16 juni

Finale:
maandag 20 juni, donderdag 23 juni

Deelname is in principe gratis (niet-leden betalen € 10,- per team) en inschrijven kan via Mark van het Walderveen: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Uiterlijk 9 mei zullen de indelingen bekend worden gemaakt via deze website en het seniorenbord. Zorg dat je meedoet aan dit onwijs leuke VVV-evenement!