Zaterdag 16 april was de laatste competitieronde bij de jeugd. Van tevoren stond al vast dat team 2, bestaande uit Bastiaan, Felix en Casper en team 5, bestaande uit Mizan, Ferdinand en David kampioen waren. Team 4 (Fabio, Jasper en Jonas) hadden in hun wedstrijd tegen direkte concurrent STH/TSB 1 punt nodig voor het kampioenschap in de pupillen A. Het beslissende punt werd door Fabio binnen gehaald. Veel spannender was de strijd bij de pupillen C. Team 7 bestaande uit Marc, Matthew en Niclas stond 1 punt achter op koploper Spinmill. De 9-1 winst bij Treffers was net voldoende om het kampioenschap binnen te slepen. Later op de avond bleek namelijk dat Spinmill maar met 7-3 gewonnen had bij Taverzo, waardoor ons pupillenteam net 1 wedstrijd meer had gewonnen.

Dus 4 van de 7 teams kampioen. Een mooie 2de plek voor team 3 (Daan, Karst.Dimitri) . Met een 6de plek voor team 1(Femke, Rico, Ruben en Johan) en een 4de plek voor team 6 (Luna, Nina, Zavira en Maxime) is deze voorjaarscompetitie aan het eind gekomen.

Zondag 8 mei tijdens de clubkampioenschappen en het daarop aansluitende feest zullen onze kampioenen gehuldigd worden. Zorg dat je het niet mist !!!

Alle begeleiders en ouders bedankt voor jullie support en alle spelers wens ik veel succes bij de eventuele toernooien en heel veel succes in het komende najaarsseizoen.

sportieve groeten, Peter Nijdam