Hallo!

Leuk nieuws!  VVV heeft een overeenkomst met ttsport.nl van Michel de Boer (NL kampioen 2010!) voor de levering van tafeltennismaterialen. Alle VVV leden kunnen vanaf vandaag heel gemakkelijk materialen met korting bestellen via de VVV website.

Gemakkelijker kan echt niet. Als je geregistreerd bent voor de VVV site (stuur mij even een mail of MSN-bericht op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. als je een registratie wilt) kun je bij het bestelformulier ("Materialen bestellen" onder "Leden").

Op dat formulier kun je je bestelling invullen. De materialen worden dan door ttsport naar jouw adres gestuurd (je moet je adres natuurljik wel even opgeven), inclusief de factuur, die je gewoon per bank betaalt.  De korting is reeds in de factuur verwerkt (de korting is afhankelijk van het merk).

Een prima reden om je te registreren voor de VVV site.

bestellen via email kan ook
Als je wilt bestellen via email, kan dat ook. Je moet dan echter goed opletten dat je niets vergeet.   Je stuurt een mail naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met als onderwerp: "Bestelling VVV voor <je naam>"
In het bericht vermeld je in elk geval de volgende gegevens:

• Naam
  • Straat en nummer
  • Postcode en plaatsnaam
  • Telefoon (niet verplicht, wel handig voor het geval iets niet in voorraad is of bij vragen)
  • Beschrijving van de artikelen; zorg dat je volledig en duidelijk bent, dus bij rubbers bijvoorbeeld kleur, dikte, merk en type)
  •   verige opmerkingen

Best een hoop gedoe, zo'n email; dat formulier is veel handiger en een registratie op de site is zo klaar...

Succes, Remco