Op zaterdag 21 september starten we bij Tafeltennisvereniging VVV met een Kaboutertraining.

Deze nieuwe groep binnen de vereniging gaat kennismaken met tafeltennis waarbij de training met name gericht zal zijn op sport-, spel- en bewegingsactiviteiten waarbij natuurlijk ‘tafeltennis’ niet vergeten zal worden. Kinderen uit de laagste basisschoolgroepen willen we op deze wijze op een leuke en speelse wijze kennis laten maken met de tafeltennissport en onze vereniging. De kabouters hebben een maximale leeftijd van 6 jaar en de trainingen zullen vooralsnog 1x per maand plaats gaan vinden op de zaterdagochtend van 09.00 tot 10.00 uur. De training zal worden geleid door Raul Coste, speler van VVV 5 bij de senioren.

Planning data Kaboutertraining: zaterdag 21 september, zaterdag 19 oktober, zaterdag 16 november, zaterdag 14 december 2024 en zaterdag 18 januari 2025. Verdere data voor 2025 gaan we maken als de indeling van de competitie voorjaar 2025 bekend is.

Om deel te nemen aan de training kan er per keer € 5,00 contant betaald worden of er kan een strippenkaart worden aangeschaft voor 5 trainingen (4 plus 1 gratis).

Geen activiteiten gevonden