VVV in top10 categorie “Meeste Jeugdleden”

VVV is wederom genomineerd voor de NTTB ledenwerfwedstrijd in de categorie “vereniging met de meeste jeugdleden”. Tijdens het verenigingscongres op 28 februari tijdens het NK te Zwolle wordt de winnaar in deze en de overige categorieën bekend gemaakt. Genomineerd zijn: Alexandria ’66, FVT, HBC, Hilversum, HTC, Hutaf, Red Stars, Tafeltennis Zwolle, Taverzo en VVV.
Vorig jaar haalden we deze nominatie ook al. Dat was echt een mijlpaal, want VVV is jarenlang niet in dit soort lijstjes te zien geweest.

Maar nu, ndanks het verlies van jeugdleden door de sluiting van de dependances Liduina en Dijsselbloem heeft VVV zich in de top 10 weten te handhaven. Het concept van kwaliteit opleidingen en gezelligheid/geborgenheid werpt haar vruchten af.

Hup, hup, VVV!