Sponsor worden

Tafeltennisvereniging VVV heeft een groot aantal leden in uiteenlopende leeftijdscategorieën. In onze gezellige accommodatie slaan zowel jonge talenten als veteranen met veel plezier een balletje. De ambitie is om zowel prestatiegericht als recreatief tafeltennis in een gezonde balans te laten samengaan.

Wij bieden u de mogelijkheid om door middel van sponsoring de club te helpen met haar doelstellingen én mee te profiteren van onze positieve regionale uitstraling. Met bijvoorbeeld shirt- en/ of bordsponsoring kunt u snel en eenvoudig uw bedrijf extra aandacht geven. Steeds meer lokale media besteden aandacht aan onze vereniging. Daarbij biedt de VVV website ook tal van mogelijkheden.

Uw bedrijf/organisatie heeft verschillende sponsormogelijkheden; wij denken graag met u mee over de invulling van uw sponsorschap! U kunt altijd langskomen om ‘de sfeer te proeven’. In ons eigen clubgebouw ‘de batstee’ aan de Van Ruysdaellaan 95, nabij winkelcentrum Leidschenhage, staan de tafeltennistafels en koffie klaar.

Op deze pagina verschijnt binnenkort ook nog een overzicht van de verschillende sponsorpakketten en mogelijkheden.
Voor (meer) informatie kunt u contact opnemen via het contactformulier.