Hallo,

De samenwerking met Stichting Sport en Welzijn wordt steeds intensiever.

De inzet van een combinatiefunctionaris was in 2009 de 1e vorm van samenwerking; deze samenwerking is primair gericht op de ontwikkeling van tafeltennis bij jeugdigen.

De nieuwe samenwerking is meer gericht op de ontwikkeling van nieuw kader. Het idee van VVV om onze vereniging te gebruiken als een leerschool voor kader is door S&W geadopteerd en uitgewerkt. Doel is dat jeugdigen (13-18 jaar) een aantal modules doorlopen om kennis te maken met vrijwilligerswerk binnen een vereniging. Denk daarbij aan modules zoals Training, Marketing, PR en Communicatie, Clubhuiszaken , Evenementen, ICT  en Commissies. Elke module kent diverse niveaus van moeilijkheidsgraad.

Het bestuur is zeer enthousiast; voor de continuïteit is kader van levensbelang.

Bart Brink zal gaan optreden als coördinator en zal voor de diverse modules “experts” aantrekken die als begeleiders van de “studenten” gaan optreden.

Een mooi initiatief!