Onze heren van team 1 hadden in de eerste divisie een mooie start gemaakt, maar de afgelopen twee weken kampte het team met een lichte inzinking. Daardoor loopt VVV kans te degraderen, mede doordat alleen de eerste twee teams in de eerste divisie blijven. In Venray had het team een nette 5-5 geboekt tegen de sympathieke koploper Red Stars en nu lag daar de taak dit resultaat te verbeteren.

Opnieuw zag het publiek hoogstaand en zeer aantrekkelijk spel in De Batstee en VVV bleek vast van plan zich terug te vechten naar de tweede plaats. Na de eerste drie singles en de dubbel leek de wedstrijd zich opnieuw te gaan ontwikkelen tot een gelijkspel, want Matthijs miste een single en ook de dubbel was voor Red Stars. Hierna kwam VVV echter op stoom, want het team pakte vijf singles op rij. Weliswaar vielen de vijfsetter alle de goed kant op, maar ook het maken van het laatste punt is een kunst apart bij tafeltennis.  Matthijs had in de laatste single de pech dat de vijfde set precies verkeerd viel.  Werff en Nolan bleven in de singles ongeslagen. wat op dit niveau toch een knap stukje werk is. VVV staat nu derde op één punt van Scylla, dat echter nog een wedstrijd tegoed heeft.  In de eerste divise blijvne wordt moeilijk, maar met zo'n resultaat zijn de kansen nog niet verkeken.

Heren 2 moest tegen de sterke koploper Scyedam 3 proberen twee punten te pakken om de playoff te halen. Dat lukte: zowel Tim als Rick  pakte een punt. Wessel  kwam dichtbij een gewonnen partij, maar kon er geen 3-7 van maken.

Het team moet hierna opnieuw tegen Scyedam... hard trainen, dus, mannen!

Remco