Voor degenen die NIET zijn komen kijken: je hebt de meest spannende wedstrijd van de afgelopen jaren gemist...

[Remco: foto's zonet geplaatst HIER]

VVV3 in de eerste klasse... ontving vanavond TTVN Nieuwkoop 1, de koploper. Nieuwkoop had voldoende aan 3 puntjes om kampioen te worden. Als VVV 8-2 of beter speelde, werd VVV kampioen. Uit had VVV 7-3 verloren, dus de statistieken waren niet in het voordeel van VVV. Maar je weet hoe het met statistieken is: in een rivier die gemiddeld een meter diep is, kun je toch een diep punt tegenkomen en kopje onder gaan.

Zelden zo'n spannende wedstrijd meegemaakt. Pas in de laatste partij om 0:30 uur, in de 4e game, viel de beslissing met 11-9. Het onverwachte is gebeurd: VVV kampioen! G.e.w.e.l.d.i.g gespeeld, Tarek, Frans, Barry (en Julien, die vandaag niet speelde).

Op Facebook vind je ook alvast één foto.

Remco