Het bestuur van ttv-VVV nodigt u uit tot het bijwonen van de ALV (Algemene Ledenvergadering) op 15 oktober 2015 om 20.00 uur in de Batstee. Teneinde een vlot verloop van de vergadering mogelijk te maken, verzoeken wij u vriendelijk eventuele vragen vooraf schriftelijk in te dienen.

1. Opening
  2. Ingekomen stukken en mededelingen
  3. Status actiepunten van de ALV van 24-9-2014
  4. Jaarverslag 2014 – 2015
  5. Jaarrekening 2014 – 2015
  6. Bestuursverkiezing en benoemen kascommissie
  7. Vacatures Commerciële Zaken en Secretaris

PAUZE (met gratis drankje)

1. Informatief
  2. Begroting 2015 – 2016
  3. Rondvraag
  4. Sluiting

De notulen, het jaarverslag, de jaarrekening en de begroting zijn u reeds per email toegezonden. Een papieren exemplaar is beperkt in de kantine verkrijgbaar.
De notulen van de vorige ALV zijn ook te downloaden van onze website. De jaarrekening en de begroting niet vanwege de gevoelige gegevens.

Ad punt 6.

Martin Janssen, Ans van der Steen en Vally Karagantcheff zijn regulier aftredend en herkiesbaar voor de functies van respectievelijk Voorzitter, Penningmeester en Bestuurslid Senioren.

Mark van ’t Walderveen stelt zich beschikbaar voor de functie Bestuurslid Facilities.

Eventuele tegenkandidaten voor de bovengenoemde functies kunnen zich per omgaande melden bij de voorzitter. Kandidaten voor de functies Commerciële Zaken en Secretaris worden verzocht dit schriftelijk te melden bij de voorzitter (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).

Hopelijk willen velen van jullie zich vrijmaken, om op deze dinsdagavond de gemeenschappelijke belangen van onze vereniging te behartigen !

Namens het bestuur,

Martin Janssen, voorzitter