Na 27 jaar voorzitter te zijn geweest heeft Martin Janssen onlangs besloten om te stoppen met zijn functie en het stokje over te dragen aan iemand anders. Tijdens de Algemene ledenvergadering van 14 oktober werd hij voor deze lange staat van dienst uitvoerig in het zonnetje gezet met mooie woorden van onder andere Geurt en Josine en kreeg hij een toepasselijk cadeau mee naar huis.

In de periode voorafgaand aan de ALV heeft het bestuur een mail gestuurd met de oproep aan potentiële kandidaten om zich aan te melden voor de functie van voorzitter en voor de functie van vrijwilligerscoördinator/algemeen bestuurslid (in verband met het aftreden van Bart).
Voor de functie van voorzitter zijn er twee aanmeldingen binnengekomen: die van Peter van Haaren en van Rob Westdorp. Rob had te kennen gegeven dat hij daarnaast nog drie anderen (Mark, Cecile en Mandy) bereid had gevonden om hem te ondersteunen.
Na een korte motivatie van beide kandidaten kon er door de aanwezigen worden gestemd; Rob kwam als winnaar uit de bus en is daarmee de nieuwe voorzitter van VVV geworden. Barry heeft begin dit jaar de functie van Ans overgenomen en hij is tijdens de ALV nu ook officieel benoemd als penningmeester. Josine heeft aangegeven haar werkzaamheden als secretaris nog een jaar te willen voortzetten, maar zal uiterlijk oktober 2019 aftreden. In de komende tijd zal bekeken worden aan wie haar werkzaamheden gaan worden overgedragen en hoe de overige bestuurs- en kaderfuncties ingevuld zullen gaan worden.