In mei vinden de clubkampioenschappen van VVV plaats.

Op zaterdag 4 mei is eerst de jeugd aan de beurt. Het wordt een toernooi met veel verschillende klassen, zowel voor de beginnelingen als de competitiespelende jeugd. Per klasse zijn er drie prijzen te verdelen. Er is een extra prijs voor de sportiefste speler van het toernooi.
Het toernooi begint om 11.00 uur en duurt tot circa 18.00 uur. Inschrijving sluit op 27 april.

Op zaterdag 11 mei zijn de clubkampioenschappen voor de senioren. Dit wordt een toernooi voor alle competitiespelende leden en recreanten van VVV. Jeugdleden vanaf 16 jaar mogen ook inschrijven. Het is een enkeltoernooi in vier verschillende klassen. In de eerste ronde worden meerkampen gespeeld. Er zijn drie prijzen per eindpoule (klasse). De winnaars van iedere eindpoule (klasse) komen tevens in het bezit van de wisselbeker.
C- en D-klasse beginnen om 10.00 uur, A- en B-klasse om 13.30 uur. Indeling volgens laatst bekende ELO-ranglijst. De aanvangstijd van alle deelnemers wordt uiterlijk 9 mei via e-mail bekendgemaakt. Inschrijving sluit op 4 mei.

Inschrijven kan via de lijst in de kantine of per mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.