Beste leden en (ouders van) jeugdleden,

Graag wil ik jullie wijzen op de Rabobank clubsupport actie die van start is gegaan.
Als het goed is ontvangen Rabobank rekeninghouders dit weekend een email met daarin een link waarmee je 5 stemmen op sportverenigingen in Den Haag kunt uitbrengen (maximaal 2 stemmen per vereniging). Mag ik jullie vragen hier gebruik van te maken en 2 stemmen op VVV uit te brengen en de overige 3 stemmen te verdelen over Scouting Satako Kitahara en Handbalvereniging EHC met wie we een samenwerkingsverband hebben. Jullie stemmen kunnen al snel tot een paar honderd euro aan sponsorinkomsten betekenen voor VVV. Geld dat we goed kunnen gebruiken om oude tafeltennistafels te vervangen. We rekenen dus op jullie stem! Of nog beter, schakel vrienden en familie met een Rabobank rekening in om op VVV te stemmen. Stemmen kan tot 11 oktober. Dank voor jullie hulp.

Het bestuur van TTV VVV