VVV 1 en VVV 3 maken beide kans op het kampioenschap. Voor VVV 3 wordt het lastig; voor VVV 1 kan het bijna niet misgaan. Daarom zou het leuk zijn als er zaterdag veel supporters langskomen in Leidschendam om de teams aan te moedigen. VVV 1 mag - als zij kampioen worden - de week erna een promotiewedstrijd spelen. Dat is dan op zaterdagmiddag 7 december vanaf 12 uur, bij Vriendenschaar in Gouda. Winnen zij die wedstrijd dan mag dit sterrenteam in de voorjaarscompetitie landelijk gaan spelen. Hoe mooi zou dat zijn ! DUSSS ... kom zaterdag 30 november naar VVV en schreeuw onze teams naar het kampioenschap. EN hou zaterdag 7 december vrij in je agenda om team 1 richting de landelijke competitie te zien gaan.